DocNet CallManager

DocNet CallManager : UniSoft

Bedre tilgjengelighet for pasienter/kunder

Telefoni på de fleste legekontor har endret seg lite de siste 20 årene. Det har kommet mange nye hjelpemidler og EPJ systemer siden siste oppgradering av telefonsystemet. Det er litt underlig, siden telefonen er et av de hyppigste brukte tekniske apparater på et legekontor.

For eksempel på en allmennlegepraksis med 2 leger, genereres det gjennomsnittlig 90 telefonsamtaler daglig.

Hva kan CallManager gjøre med din telefonhverdag?

  • Bedre tilgjengeligheten for pasienter/kunder
  • Spare tid pr. samtale.
  • Bedre ergonomien for arbeidstakere.
  • Gjør telefonhåndteringen enklere for helsesekretærer.
  • Levere ”live” status på samtalekøen, noe som gir god kontroll.
  • Lage gode rapporter for å dokumentere telefonsituasjonen.

Visste du at: Hvis en kan spare 15 sekunder pr. samtale når en betjener 90 samtaler pr. dag, da utgjør disse 15 sekundene hele 93 timer på et år. Altså ca 2,5 arbeidsuker…

Nyheter og nyttig informasjon

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta nyheter og kampanjer.