Bedre tilgjengelighet for pasienter/kunder

Full integrasjon mot pasientjournal-systemene. Bedre tilgjengelighet. Enklere telefonhåndtering. Tidsbesparelser.

Telefoni på de fleste legekontor har endret seg lite de siste 20 årene. Det har kommet mange nye hjelpemidler og EPJ systemer siden siste oppgradering av telefonsystemet. Det er litt underlig, siden telefonen er et av de hyppigste brukte tekniske apparater på et legekontor.

For eksempel på en allmennlegepraksis med 2 leger, genereres det gjennomsnittlig 90 telefonsamtaler daglig.

Hva kan CallManager gjøre med din telefonhverdag?

  • Bedre tilgjengeligheten for pasienter/kunder
  • Spare tid pr. samtale
  • Bedre ergonomien for arbeidstakere
  • Gjør telefonhåndteringen enklere for helsesekretærer
  • Levere ”live” status på samtalekøen, noe som gir god kontroll
  • Lage gode rapporter for å dokumentere telefonsituasjonen

Visste du at:

Hvis en kan spare 15 sekunder pr. samtale når en betjener 90 samtaler pr. dag, da utgjør disse 15 sekundene hele 93 timer på et år. Altså ca 2,5 arbeidsuker…


UniSoft CallManager inneholder:

  • Velg mellom vanlig bordtelefon eller telefon som en del av din PC
  • Sentralbord for hele kontoret integrert i systemet på alle klienter
  • Delt samtaleparkering for hele kontoret
  • Calling-funksjon for håndfritt anrop til personer eller grupper
  • Ringe-logg med visning av pasientens navn, ventetid og samtaletid
  • Kø-tavle med et ubegrenset antall telefon-køer inkludert✓ Automatisk samtale-prioritering med inntil 10 prioriteringsgrupper
  • Integrasjon med EPJ med oppslag av pasientens journal
  • IVR menyer med tastevalg som du selv kan styre
  • Varsling av innkommende samtale med lys eller lyd i henhold til samtalens prioritet. Varslingsmaler for lyd etter f.eks 5 min ventetid
  • Makrotastatur for raskere og mer ergonomisk håndtering av samtaler
  • SMS direkte fra løsningen med pasient oppslag
  • CallAdmin lar deg enkelt styre telefonens åpningstider, lydmeldinger og samtale logistikk

Hvorfor skal du velge UniSoft CallManager?

UniSoft har gjennom en årrekke utviklet og forbedret løsning til å passe helsebransjens behov innenfor telefoni. Løsningen er basert på en moderne IP telefoniplattform som gir høy grad av kvalitet og brukervennlighet.

Vi har også sørget for å ta hensyn til arbeidssituasjonen  for medhjelpere og helsepersonell slik at telefoner ikke forstyrrer når de ikke skal. Automatisk prioritere samtaler reduserer stress. Vi vet at mye ringelyd kan virke forstyrrende i en hektisk hverdag, derfor er det mulig å få lys signaler istedenfor lyd. Flere mulighet med å kunne kun gi lyd på prioriterte samtaler eller etter en hvis ventetid.

Pasienten blir informert om sin plass i køen og hjelpepersonell kan følge med på hvor mange som venter i kø og ventetid. Innkommende samtaler varsles på ønskede pcer med ventetid og prioritering.

Telefonklienten har innebygget sentralbord med status for alle telefoner på kontoret. Telefonloggen gir fullstendig oversikt over hvilken pasient med fult navn som har ringt, ventetid og samtaletid.

Alle klienter kan se telefonloggen for hele kontoret i tillegg til sine egne samtaler.

Integrasjonen med pasientjournalsystemet

Integrasjonen med pasientjournalsystemet gir mulighet for å kunne åpne innringerens journal eller ringe pasienten fra journal. Det er også mulig å søke opp pasienten og ringe direkte fra CallManager.

Løsningen kan brukes både på kontoret og på hjemmekontoret.

Som standard kommer løsningen med programvare der telefonen er innebygget, så du trenger kun et headet.

Vi tilbyr også bordtelefon for de som ønsker det. Hvis du skulle ha behov for faks har vi også det.

CallAdmin-app

Gjennom appen CallAdmin styrer du enkelt din telefonhverdag med åpningstider og meldinger. Det er ingen begrensinger på antall meldinger og lengde.

Viste du at en godt integrert telefonløsning kan spare dere for så mye som 15-20 sekunder pr. samtale.

Det høres ikke så mye ut men gjennom et år blir det uker på de fleste legekontor.

Mest utprøvde telefonløsning for helsebransjen

Vi tørr å påstå at CallManager er en av de mest utprøvde og tilpassede telefonløsningene for helsebransjen.

Fra den spede start i 2010 til 2022 har vi skaffet oss mange erfaringer og kunder. Daglig brukes løsningen av nærmere 2000 brukere.

Vi har i dag integrasjon til følgende pasientjournal systemer: Infodoc Plenario, Infodoc Sky, SystemX, CGM, Pridok, Webmed og Opus Dental.