• La pasient registrere oppmøte selv
  • Sparer vesentlig med tid for dine sekretærer
  • Gir deg oversikt over ditt venterom
  • Mulighet for tilbakemelding basert på timetype eller timebok. F.eks. «sett deg på gul stol» «henvend deg på lab»

Har du tenkt på hvor mange ganger om dagen det sies denne setningen?

 «Velkommen sett deg ned og vent, så roper legen deg opp når det er din tur»  

Mange legekontor har fortsatt en betjent «luke» der pasienten henvender ved oppmøte. Denne funksjonen er absolutt nyttig for oversikt over venterom med mer.

Med UniSoft Selvinnsjekk slipper pasienten å henvende seg i luken for å melde ankomst. Så snart pasienten har tastet seg inn på automaten så vil pasienten bli registret som møtt i timeboken. Dette vil spare dere for mye tid. Riktig nok så tar det normalt ikke lang tid å ønske pasienten velkommen, men hyppige avbrytelser vil gå utover annet arbeid i luken som f.eks. telefoni.

Løsningen inneholder også pasientlogistikk løsninger som digital skilting og tilbakemeldinger til pasient basert på faste beskjeder fra timebok eller timetype. F.eks. «møt på laben før timen».

Kan jeg kombinere selvinnsjekk og betalings terminal. Vil si det er to gode grunner til å ikke gjøre det.

  1. Ofte så vil du ha selvinnsjekk mest synlig når pasienten ankommer. Det er motsatt for betalingsterminal.
  2. Mange legekontor tar bort betalings automater, så det er ulogisk å beholde dem bare for innsjekk.